Dag 4 Woensdag - Reisverslag uit Manamah, Bahrain van May Kristin Toorn - WaarBenJij.nu Dag 4 Woensdag - Reisverslag uit Manamah, Bahrain van May Kristin Toorn - WaarBenJij.nu

Dag 4 Woensdag

Door: May Kristin

Blijf op de hoogte en volg May Kristin

07 Maart 2012 | Bahrain, Manamah

Het is maar goed dat ik wakker werd gemaakt door mijn moeder want mijn wekker ging weer is niet af.
Het was toen half 9 toen ze me wakker maakte.
Gelukkig had ik weinig voorbereidingstijd nodig, snel even een boterham naar binnen gewerkt en op naar Hala House waar we om 9 uur hadden afgesproken.
We zijn toen met de auto van Joyce gegaan, want het was natuurlijk onzin om met 4 auto’s er naar toe te rijden.
De souq was wel grappig om te bekijken, je had genoeg neppe horloges, parfums, pashmina sjaals, textiels en t-shirts. Ook was er een kruiden hoek die redeljk sterk rook.
Tegen half 12 zijn we weer terug gereden want Elisa moest haar kinderen ophalen van school.
Helaas werkte het stoplicht niet echt mee dus we stonden zowat 10 min bij het stoplicht.
Maar daarna was het gassen naar onze wijk toe hehe.
’s middags zijn de meubels gekomen en een vriendin van mijn moeder is nog even koffie komen drinken.
Daarna hebben we eigenlijk niks meer bijzonders gedaan, mijn moeder heeft Noorse Fiskegrateng, met erterstuing en aardappels gemaakt. Smaakte weer erg goed.
Ik lag er om iets na 1 uur in mij bed geloof ik.