Dag 5 Donderdag - Reisverslag uit Manamah, Bahrain van May Kristin Toorn - WaarBenJij.nu Dag 5 Donderdag - Reisverslag uit Manamah, Bahrain van May Kristin Toorn - WaarBenJij.nu

Dag 5 Donderdag

Door: May Kristin

Blijf op de hoogte en volg May Kristin

08 Maart 2012 | Bahrain, Manamah

Ik werd tegen half 10 wakker en ging ontbijten en daarna zijn we opzoek gegaan naar het verzekeringsmaatschapij van mijn moeder voor de schade van de auto.
Het vinden ervan was alleen niet zo makkelijk dat we gedacht hadden.
Ik kon ondertussen mooi shots nemen van de omgeving maar je wordt toch wel beetje kriebel als je niet weet waar je naar moet zoeken.
Uiteindelijk gevonden en het was ook niet zo druk, het was ook vrij simpel eigenlijk.
Nu is het nog naar de dealer om de auto in te leveren en een huurauto mee te krijgen maar dat gebeurd op een latere gelegenheid.
Toen we klaar waren zijn we doorgereden naar The Bahrain Family Mall waar de grote supermarkt Géant zit.
Ik zag een leuk souveniers kraam en kocht een leuke magneet.
Daarna hebben we boodschappen gedaan en ik was helemaal verbaast/verbijsterd in hoe groot het was en wat je er allemaal kon krijgen.
Albert Heijn XL is er niks bij eigenlijk. Voor de America kenner onder ons, het is zoiets als Wallmart. Had graag foto’s genomen maar dat leek me niet zn strak plan.
Ohja tijdens de autorit naar het supermarkt zagen we ook nog een checkingpoint met een tank ernaast..
Dat was wel ‘leuk’ om te zien.
Eenmaal thuis hebben we in de tuin gezeten met gesmeerd stokbrood.
Nog even heerlijk genoten van het zonnetje, hoewel het hooguit een kwartier was ofzo.
Mijn moeder heeft 's avonds pizza gemaakt die weer heerlijk smaakte.
Voor de rest van de dag gewoon rustig aangedaan.

• 27 Maart 2012 - 22:00

Pieter:

Die tank is om winkeldieven af te schrikken? ;)