Rome Dag 4 - Reisverslag uit Rome, Italië van May Kristin Toorn - WaarBenJij.nu Rome Dag 4 - Reisverslag uit Rome, Italië van May Kristin Toorn - WaarBenJij.nu

Rome Dag 4

Blijf op de hoogte en volg May Kristin

29 Oktober 2012 | Italië, Rome

Ik sliep mooi tot half 7 en daarna lekker een bad genomen en daarna gaan ontbijten.
Dit keer was ik de enige die er zat.
Na 8.30 kwamen er nog wat meer mensen ontbijten.
Het zou 16 graden worden vandaag met zon, nou die zon heb ik nog maar even gezien.
Maar het regende meer dan de zon scheen(omgekeerd weerbericht?).
Dit keer wel heel erg blij dat ik mijn paraplu bij me had.
Eerste stop: Plein van Popolo, daar mocht ik gelijk al mijn paraplu open klappen.
Toen ik wat verder liep kwam ik bij een kerk uit gok ik, genaamd Jesus Maria?.
Tegenover stond een condoom automaat, toeval?.

Niet veel later kwam ik de H&M tegen en nam een kijkje.
Toen ik weer buiten de winkel stond was ik een trui, 1 uitgaans shirtje rijker en wat make-up.
Alleen baalde ik dat ik mijn geld in het hotel had gelaten en ging ik opzoek naar een pin automaat.
Toen weer terug naar de H&M om dat shirt te kopen, die ik pas zag hangen nadat ik klaar was met afrekenen.

Even later kwam ik uit op Piazza Colona en wou ik weer terug naar de Trevi fontein.
Daar een mevrouw gevraagd of ze wat foto’s van mij kon maken en haar daarna vriendelijk bedankt, ik heb er geen muntje in gegooid overigens.

Mijn volgende stop was een bekende ijssalon: II Gelato di San Crispino.
Ik nam een grote beker met citroen sorbet, pistache ijs en straciatella.
Alleen die pistache vond ik jammer genoeg niet zo lekker, de beker koste me dan 8.50 voor de 4 smaken (extra straciatella).
Hoefde ik ook niet meer te lunchen dat ik naderhand hehe.

Na het nuttigen van het ijs ben ik doorgelopen naar Pal di Spagna, en de Spaanse trappen.
Maar doordat het zo regende vond ik dat het zn charme een beetje verloor en was ik er eigenlijk ook snel klaar mee.
Het metro station was dichtbij gelukkig, alleen dit keer moest je met de lift naar beneden.
Dat vond ik dan wel weer wat apart maar goed ik kwam bij de metro.

Wel fijn dat alles zo makkelijk staat aangegeven op de metro stations.
Het begint nu wel erg te wennen en ben ik ook niet meer bang om gerolt te worden, maar let wel op mijn spullen met de mensen.
Ik word ook vaak aangezien voor een italiaan, of dat een compliment is weet ik niet.

Toen ik weer bij metro station Termini terug was, ben ik weer langs de supermarkt gewipt en heb ik weer wat foccacia brood gekocht en sinasappelsap en wat toilet spullen.
Ik had express niks meegenomen zodat het zou schelen in de kg’s.
Maar hier heb je alsnog alleen maar grote verpakkingen jammer genoeg.

Terug bij het hotel en ik weet nog niet helemaal wat ik vanavond ga doen.
Ik heb alles weer geupdate en lekker gegeten bij dat restaurant waar ik eerder gegeten had.
Ik heb nog een gezellig gesprek gehad met twee jonge heren die in het leger zaten en daarna met een stel uit Brazilie.
Zo zie je maar, alleen reizen is zo slecht nog niet hehe.

Maar ik begin het zeker wel te merken in mijn benen, boven mijn enkels brandt het heel erg als ik loop.
Toch maar geen coctailbar bezoeken vanavond hehe.

Sleeping Time!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Rome

Heerlijk een week tussenuit

Recente Reisverslagen:

02 November 2012

Rome Laatste dag

01 November 2012

Rome Dag 7

31 Oktober 2012

Rome Dag 6

30 Oktober 2012

Rome Dag 5

29 Oktober 2012

Rome Dag 4
May Kristin

Spontaan, sociaal en ondernemende vrouw

Actief sinds 21 April 2009
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 18613

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2012 - 02 November 2012

Rome

26 Mei 2012 - 29 Mei 2012

Barcelona deel 2

03 Maart 2012 - 11 Maart 2012

Ouders weer zien in Bahrein

14 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Van Oost naar West America

26 Juni 2011 - 30 Juni 2011

Even 'thuis' zijn in Sola

14 Maart 2011 - 17 Maart 2011

Barcelona

27 Juli 2009 - 21 Augustus 2009

Ouders weer zien in Maleisie

Landen bezocht: