Rome Dag 6 - Reisverslag uit Rome, Italië van May Kristin Toorn - WaarBenJij.nu Rome Dag 6 - Reisverslag uit Rome, Italië van May Kristin Toorn - WaarBenJij.nu

Rome Dag 6

Blijf op de hoogte en volg May Kristin

31 Oktober 2012 | Italië, Rome

Gisteravond eveneens niet zo laat gemaakt, lag iets na 0.00 geloof ik in mijn bed en had voor de zekerheid de wekker gezet.

De bedoeling was om naar Antica Ostica te gaan, maar gezien dit keer wel het weerbericht klopte.
Leek het me beter om niet te gaan en dan maar naar Trastevere wijk te gaan.
Na het ontbijt ben ik naar Termini gelopen en heb daar gekeken welke bus ik moest hebben en dat was bus H.
Alleen kennelijk zat ik in de verkeerde bus,
want ik moest nog redelijk een stuk terug lopen vanaf die halte waar ik uitstapte.
Veel begreep ik er ook niet van wat de mensen tegen me zeiden want ze bleven maar in het italiaans verder praten.
Maar ik vond al snel het plein en ben nog wat rond gelopen en vond het op gegeven moment wel prima.
weer was er ook niet echt naar en ik keerde terug richting Termini.

Alleen ik wist op gegeven moment echt niet waar ik was, gelukkig kwam ik een vrouw tegen die me wou helpen.
Ze vertelde me dat ik lijn 40 kon pakken of lijn 64 maar die deed er langer over zei ze.
Nou niet veel later kwam nummer 40 maar die was letterlijk bom vol, daar wou ik echt niet in staan.
Niet veel later kwam lijn 64 en ik stapte dus net een halte te vroeg uit maar goed ik herkende het wel en liep weer terug naar Via Nationale (daar had ik een Designual winkel gezien maar ik zag niks hangen wat ik leuk vond of ik in paste.

Het weer werd er ook niet beter op jammer genoeg, op elke hoek van de straat zag ik zowat een Mc Donalds.
Nadat ik terug was op station van Termini liep ik weer de verkeerde kant op en kwam ik in een chinese wijk geloof ik terecht met allerlei kralen winkels en soort van mini markt in een gebouw.

Er was ook een man die me steeds vroeg of ik hulp moest hebben,toen ik met de kaart bezig was.
Ik had al zoiets van rot op!
Uiteindelijk heb ik het station weer gevonden, stom genoeg liep ik wel goed maar ik had gewoon naar de overkant moeten kijken en daar dan oversteken en ik was er.
Nadat ik terug kwam op de hotelkamer heb ik eindelijk gelunched.

Het was inmiddels bijna 15 uur dus het was opzich niet zo heel gek dat ik trek had.
Daarna heb ik niet veel gedaan, ben wat gaan bloggen en wat gaan lezen want het weer was nou ook niet bepaald om lekker buiten te zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Rome

Heerlijk een week tussenuit

Recente Reisverslagen:

02 November 2012

Rome Laatste dag

01 November 2012

Rome Dag 7

31 Oktober 2012

Rome Dag 6

30 Oktober 2012

Rome Dag 5

29 Oktober 2012

Rome Dag 4
May Kristin

Spontaan, sociaal en ondernemende vrouw

Actief sinds 21 April 2009
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 18614

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2012 - 02 November 2012

Rome

26 Mei 2012 - 29 Mei 2012

Barcelona deel 2

03 Maart 2012 - 11 Maart 2012

Ouders weer zien in Bahrein

14 Oktober 2011 - 29 Oktober 2011

Van Oost naar West America

26 Juni 2011 - 30 Juni 2011

Even 'thuis' zijn in Sola

14 Maart 2011 - 17 Maart 2011

Barcelona

27 Juli 2009 - 21 Augustus 2009

Ouders weer zien in Maleisie

Landen bezocht: