Rome Laatste dag - Reisverslag uit Rome, Italië van May Kristin Toorn - WaarBenJij.nu Rome Laatste dag - Reisverslag uit Rome, Italië van May Kristin Toorn - WaarBenJij.nu

Rome Laatste dag

Blijf op de hoogte en volg May Kristin

02 November 2012 | Italië, Rome

Vannacht weer slecht geslapen, maar ik heb gewoon nog mee kunnen ontbijten.
Wel zo fijn eigenlijk hoewel ik op het station ook wel wat had kunnen kopen.
Ik had de 10 uur trein al gepakt naar het vliegveld, toen ik op het vliegveld aankwam had ik alleen maar zondag lopers voor me.

Hoewel ik prima op tijd was ergerde ik me er dood aan, gelukkig kon ik ze op gegeven moment passeren.
De drop-off ging ook redelijk snel en bij de security heb ik ook nog mijn schoenen uit moeten trekken.
Ik heb kennelijk nog steeds een italiaans uiterlijk want er werd weer gewoon italiaans tegen me gesproken.
Ik was blij dat mijn deo busje door de security kwam hoewel het maar een klein busje was.
Erna heb ik nog wat in diverse shops rond ekeken en heb ik 2 harten gekocht (zoals die in noorwegen) die je aan een ketting kan doen en een paar oorbellen.
Daarna doorgelopen naar de gate, maar 15 min voor boarding werd het weer veranderd naar B7 ipv B23.
Ik geloof dat half Azie meereisde, want toen ik in de rij stond zag ik er echt zoveel.
Ik begon bijna te twijfelen of ze wel in de goeie rij stonden maar dat deden ze dus wel.

Uiteindelijk hebben we pas tegen 13 uur het vliegtuig ingestapt en duurde het ook even voordat iedereen hun plaats had gevonden en we konden vertrekken.
Voor de verandering kregen we dit keer geen koekje of zoete pretzels.
Er werd een puntje broodje met beemster kaas en wat ei aangeboden en na een tijdje ook een stroopkoekje bij de koffie/thee.

Het uitzicht vanuit het raam was dit keer gelukkiger wat mooier dan op de heen weg.
Ik heb sneeuw gezien in de Alpen, naast mij zat een ouder echtpaar die terug moest naar Charlotte en waren erg vriendelijk.

We landen 15.45 en de koffer kwam al redelijk snel alleen jammer genoeg miste ik daardoor net de rechtstreekste trein naar Assen.
Toen heb ik maar de Duitse trein genomen richting Amersfoort en ben ik in Hilversum uitgestapt om alsnog op de directe trein naar Assen te nemen.
Al met al was ik 19.33 in Assen en kon ik eindelijk mijn spullen uitpakken.